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アイテム
街路空間特性と歩行速度の関係
https://nitech.repo.nii.ac.jp/records/5446
https://nitech.repo.nii.ac.jp/records/5446e1030662-924b-4e7a-bc35-fc77a74ad723
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
社団法人日本建築学会
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Item type | 学術雑誌論文 / Journal Article(1) | |||||||||||||
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公開日 | 2012-11-07 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | 街路空間特性と歩行速度の関係 | |||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||
言語 | ||||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||
資源タイプ | journal article | |||||||||||||
その他(別言語等)のタイトル | ||||||||||||||
その他のタイトル | ガイロ クウカン トクセイ ト ホコウ ソクド ノ カンケイ | |||||||||||||
言語 | ja-Kana | |||||||||||||
その他(別言語等)のタイトル | ||||||||||||||
その他のタイトル | Relationship Between The Characteristics of Streetscape and Walking Speed | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
著者 |
松本, 直司
× 松本, 直司
× 清田, 真也
× 伊藤, 美穂
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著者別名 | ||||||||||||||
姓名 | Matsumoto, Naoji | |||||||||||||
bibliographic_information |
ja : 日本建築学会計画系論文集 巻 74, 号 640, p. 1371-1377, 発行日 2009-06 |
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出版者 | ||||||||||||||
出版者 | 日本建築学会 | |||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||
ISSN | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||||
収録物識別子 | 1340-4210 | |||||||||||||
item_10001_source_id_32 | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||||
収録物識別子 | AN10438548 | |||||||||||||
出版タイプ | ||||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||||
item_10001_relation_34 | ||||||||||||||
関連タイプ | isIdenticalTo | |||||||||||||
識別子タイプ | DOI | |||||||||||||
関連識別子 | http://dx.doi.org/10.3130/aija.74.1371 | |||||||||||||
関連名称 | 10.3130/aija.74.1371 | |||||||||||||
内容記述 | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
内容記述 | Urban streets contain not only functions like traffic and transportation but also important space elements that form cityscapes, and have influence on our daily life. However, nowadays, urban congestion increases and information overflows in the cities. Therefore, streets tend to be planned disorderly and we have only a little chance to be attracted to the cityscapes.We are always influenced psychologically by experiencing the whole surroundings of the streets. That influences our attraction in various ways.By timing walking speed of people in the cities, we comprehend the relationship between attraction of streetscapes and people. Then we recognize attractive streetscape. | |||||||||||||
言語 | en |