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アイテム
時間帯別交通量配分モデルの開発と実用化に関する研究
https://nitech.repo.nii.ac.jp/records/3921
https://nitech.repo.nii.ac.jp/records/392155ada27d-4244-4e01-a377-c58b10338c98
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Copyright (c) 1988 社団法人 土木学会
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Item type | 学術雑誌論文 / Journal Article(1) | |||||||||||||
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公開日 | 2012-03-12 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | 時間帯別交通量配分モデルの開発と実用化に関する研究 | |||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||
言語 | ||||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||
資源タイプ | journal article | |||||||||||||
その他(別言語等)のタイトル | ||||||||||||||
その他のタイトル | ジカンタイ ベツ コウツウリョウ ハイブン モデル ノ カイハツ ト ジツヨウカ ニカンスル ケンキュウ | |||||||||||||
言語 | ja-Kana | |||||||||||||
その他(別言語等)のタイトル | ||||||||||||||
その他のタイトル | Modelling of the time‐of‐day traffic assignment over a traffic network | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
著者 |
藤田, 素弘
× 藤田, 素弘
× 松井, 寛
× 溝上, 章志
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著者別名 | ||||||||||||||
姓名 | Fujita, Motohiro | |||||||||||||
bibliographic_information |
ja : 土木学会論文集 IV 号 389/IV-8, p. 111-119, 発行日 1988-01 |
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出版者 | ||||||||||||||
出版者 | 社団法人 土木学会 | |||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||
ISSN | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||||
収録物識別子 | 0289-7806 | |||||||||||||
item_10001_source_id_32 | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||||
収録物識別子 | AN10014020 | |||||||||||||
出版タイプ | ||||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||||
内容記述 | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
内容記述 | The conventional traffic assignment models presented up to now aim at allcating a set of OD flows of an entire day to a traffic network. In this paper we propose two type of time-of-day traffic assignment models which can describe real traffic flows by hour of the day over a network. Both of the models require some modification of demand flows among the adjacent hours for the conservation law of flows. In the first model,which we call link-flow modification method,the modification is done based on link flows,and in the second model,which we call OD-flow modification method,the modification is done based on OD flows. It is shown that the latter method can be formulated as the Beck-mann-type user equilibrium assignment problem. Two models presented here are also compared through the application to the real traffic network. | |||||||||||||
言語 | en |